Re: Myszka - pomocy

Autor: jurek <malin_niematego_74_at_o2.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 10:09:26 MET

MP wrote:

> Nie usb. Normalna ps2 ale w kompie jest takie duże okragłe gniazdo (nie wiem
> jak sie nazywa) i stąd przejsciówka. Wczesniej była podłaczona kulkowa i
> było OK, po podlaczeniu optycznej w menadzerze urzadzej info, ze nie jest
> poprawnie zainstalowana. Rozne rzeczy robilem i nic.

Sorry ale poprzdnia myszka jakie miała gniazdo, też takie duże okrąłe?
IMHO to co opisujesz to jest gniazdo DIN do klawiatury i owszem są
przejściówki PS2->DIN ale dla klawiatur! Natomiast myszki podłączane
były do COM, potem PS2 a teraz również USB.
Spróbuj znaleźć przejściówkę PS2->port szeregowy i tak podpiąć tą myszkę
(chociaż nie wiem czy optyczna będzie działać prawidłowo na COM).

Pozdrawiam
Jurek