Re: Restarty komputera przy oglądaniu WWW

Autor: usuń to <to)_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 10:11:00 MET

Męczony przed trybunałem wreszcie wyjęczał
>Witam!
>
>Ma ktoÂś mo?e jakiÂś pomys?, co mo?e powodowa? tego rodzaju zachowania
>komputera? Inne us?ugi sieciowe dzia?ajÂą bez zarzutu, natomiast odpalenie
>przeglÂądarki (explorer, opera) powoduje natychmiastowe bÂąd? nieco od?o?one w
>czasie zwiechy lub najcz?Âściej restarty.
>
>Pozdrowienia!
>WaLker

nie wiem czy cos Ci to pomoze ale po podobnym problemie u mnuie okazalo sie ze
plyta glowna i proc byly do wymiany i tez zaczelo sie od restartow przy
przegladaniu www .Obserwoj czy problem sie nie poglebia bo poem zaczely mi sie
restarty podczas przegladania jpg-ow a potem to juz poruszenie mychy wystarczylo
aby komp sie zresetowal. Czy masz wylaczona opcje ponownego uruchamiania kompa,
zakladam ze masz Xp.
pozdro