Re: Myszka - pomocy

Autor: MP <mp_22_at_interiausun.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 10:43:48 MET

> Sorry ale poprzdnia myszka jakie miała gniazdo, też takie duże okrąłe?
> IMHO to co opisujesz to jest gniazdo DIN do klawiatury i owszem są
> przejściówki PS2->DIN ale dla klawiatur! Natomiast myszki podłączane były
> do COM, potem PS2 a teraz również USB.
> Spróbuj znaleźć przejściówkę PS2->port szeregowy i tak podpiąć tą myszkę
> (chociaż nie wiem czy optyczna będzie działać prawidłowo na COM).

Sorki, pomyliło mi sie. Rzeczywiscie do duzego okraglego podlaczona jest
klawiatura. Jest to gniazgo COM (podluzne) do ktorego przykrecona jest
przejsciówka, dlatego nie pamiatalem jakie ono jest. Poprzednia myszka
(kulkowa) byla ps2 podlaczona do tej przejsciowki. Obecnie kupilem optyczną
rowniez ps2 lecz po podlaczeniu juz nie działa.