UNITRA DSS101 + SB live!?

Autor: usuń to <to)_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 10:07:16 MET

no wiec znalazlem takowe radyjk okazuje sie sprawne:), to jest UNITRA DSS 101
AMATOR, swego czasu jedno z lepszych w swojej klasie
takie same jak na tej aukcji
i sobie pomyslalem ze mozna by cos fajnego zrobic laczac to z kompem
problemem jest calkowita zielonosc moja w danej kwestii, i tu sie zwracam z
prosba do Grupowiczow aby mi powiedzieli jak to zrobic, przedewszystkim aby bylo
to bezpieczne dla kompa, i czy w ogole taka operacja jest mozliwa
pozdro