Re: liteon cd-rw sohr 5238s

Autor: <olkii_at_op.pl>
Data: Mon 28 Feb 2005 - 10:03:58 MET

> swoja droga to ciekawe ze ktos potrafi skonfigurowac klienta pod usenet,
> a nie wie jak sie plyty wypala :) of course sorry for OT...

Chyba sie nie zrozumielismy.
Chce wypalic plytke ale zamiast na pustej plycie zapisuje mi obraz obraz na
dysku twardym i nie moge ustawic predkosci. Jak wloze stara nagrywarke LG to mi
nagrywa bez problemu.
Nie wiem czemu sia tak dzieje, mam tylko nero z oryginalnej plyty do tego LG a
nie mam do Litoena.
Pozdrawiam