Re: Anty-Overclocking

Autor: BLE_Maciek <i80c586_at_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 14:42:12 MET

Sat, 26 Feb 2005 17:33:15 +0100 jednostka biologiczna o nazwie
"Marqvs" <gissen@WYTNIJ_WYTNIJ_o2.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

>pracowala na nominalnych obrotach i dlatego ciekawi mnie czy moze
>bezpiecznie obnizac wartosci procka i pamieci?
>A jak z CPU - moge mnoznik obnizyc o 50%? Czy cos zlego sie stanie?
Ja tam w nowinkach typu 3dfxy, Rivy, Radeony itp. nie siedze, ale
obnizenie czestotliwosci moze spowodowac problemy z odswiezaniem
pamieci (nie mozwie tu konkretnie o kartach graficznych tylko o
wszelkich systemach mikroprocesorowych w ktorych jest pamiec
dynamiczna). Oczywiscie nie zakonczy sie to zadnym uszkodzeniem,
najwyzej sie nie uruchomi (bo pamiec bedzie "zapominac" wyslane do
niej dane).