Anty-Overclocking

Autor: Marqvs <gissen_at_WYTNIJ_WYTNIJ_o2.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 17:33:15 MET

Witam!
Czy anty-O/C jest bezpieczny? Mowiac anty-O/C mam na mysli obnizanie
wartosci proc. i pamieci na np. karcie graf. Mam dobra karte - gry mi
smigaja bez O/C jednakze w chwili kiedy nie gram nie chce zeby sie na darmo
pracowala na nominalnych obrotach i dlatego ciekawi mnie czy moze
bezpiecznie obnizac wartosci procka i pamieci?
A jak z CPU - moge mnoznik obnizyc o 50%? Czy cos zlego sie stanie?