Re: Klawiatura z czytnikiem smart card?

Autor: BLE_Maciek <i80c586_at_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 14:37:48 MET

27 Feb 2005 13:59:00 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Joozioo"
<joozioo2003WYTNIJTO@op.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

>Na Allegro mozna kupic tanie klawiatury HP z czytnikiem smart card.
>Zastanawiam sie jakie praktyczne zastosowanie ma taki czytnik?
Mozna sobie kontrole dostepu do kompa na tym zrobic. Mam w niedalekich
planach budowe zamka do drzwi opartego na takich kartach.

Z gory mowie ze kart chipowych telefonicznych "napelniac" tym sie nie
da, maja sprzetowe zabezpieczenie, impulsy z nich mozna tylko kasowac
:->
Mozna za to zastosowac zuzyta (niezuzyta tez, ale po co) karte np.
tepsy zastosowac do prostego (czyt. nie zabezpieczajacego nic
istotnego) systemu kontroli dostepu.