Re: zestaw athlon s-754 - prosze o konsultacje - ostatnie 7 pytan szczegolowych

Autor: Alex Hawk <ayjay_at_o2cutthisstring.pl>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 12:45:54 MET

> Może Gigabyte K8NS? NForce 3 i w dodatku tanio. z VIA będą delikatne
> problemy z instalacją oprogramowania na dysku SATA.

eeeeee? jakie "delikatne problemy"... Ja nie mam zadnych problemow z tym
chipsetem.po prostu konkurencyjny chipset wyprodukowany przez VIA. Ciezo
okresli ktory chipset jest lepszy. Plyta Gigabyte K8NS jest na pewno
tansza i bardzo dobrze wyposazona. Nie sie co spierac co do wersji
chipsetu - jeden i drugi jest ok do tego procka.

> Lepiej CL2.5, niekoniecznie Kingston

tu sie nie zgodze... lepiej CL3 Kingston lub TwinMos niz CL2.5 jakiegos
NO-NAME... Poza tym roznica miedzy CL2.5 a CL3 jest w granicach 1-3%
(poczytaj testy) i szkoda kasy na CL2.5 - szczegolnie w przypadku
architektury dla proc. AMD... mowimy oczywiscie o standardowych
pamieciach bez hyper-x i innych bajerow....

> Dobry strzał. Tanio i cicho.

bardzo dobra karta.....

a czemu nie WD Caviar SATA 8MB? polecam testy na www.benchmark.pl i
opinie uzytkownikow (to samo co na www.komputronik.pl)

> I wtedy pamięć zwolni do 166 MHz niestety.

a skad wiesz ze spowolni? nie podal nawet jaka pamiec ma byc ta "nie
kingston" wsadzona....

> Bez OC nie trzeba.

eeee chwila - cooler, moze nie jakis super, ale na karcie jest
fabrycznie montowany - do lekkiego oc sie nada....

> Nie będzie gorzej działał, ale wcześniej go wyrzucisz. Więc lepiej SATA.

no ja tez bym byl za SATA, ale nie dlatego ze PATA wczesniej wyrzucisz
(dziwny powod moim zdaniem) - po prostu PATA juz nie bedzie rozwijana a
SATA jak najbardziej...

pozdr
Olek