Re: zestaw athlon s-754 - prosze o konsultacje - ostatnie 7 pytan szczegolowych

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 21:53:43 MET

Alex Hawk wrote:

> eeeeee? jakie "delikatne problemy"... Ja nie mam zadnych problemow z tym

Np. takie, że do instalacji Windows potrzeba mieć w komputerze flopa i
włożyć do niego dyskietkę. Ciekawa była zwłaszcza instalacja pierwszych
wersji Windows XP 64, kiedy do instalacji była niezbędna dyskietka, a do
uzyskania tejże dyskietki - działające Win64.

> chipsetem.po prostu konkurencyjny chipset wyprodukowany przez VIA. Ciezo
> okresli ktory chipset jest lepszy. Plyta Gigabyte K8NS jest na pewno
> tansza i bardzo dobrze wyposazona. Nie sie co spierac co do wersji
> chipsetu - jeden i drugi jest ok do tego procka.

Drugi jest bardziej OK.

> tu sie nie zgodze... lepiej CL3 Kingston lub TwinMos niz CL2.5 jakiegos
> NO-NAME... Poza tym roznica miedzy CL2.5 a CL3 jest w granicach 1-3%

A jaka jest różnica w procentach pomiędzy Kingston i noname?

> bardzo dobra karta.....

> a czemu nie WD Caviar SATA 8MB? polecam testy na www.benchmark.pl i
> opinie uzytkownikow (to samo co na www.komputronik.pl)

Też polecam ;) Dlatego wolę Samsunga ;)

> a skad wiesz ze spowolni? nie podal nawet jaka pamiec ma byc ta "nie
> kingston" wsadzona....

Z rachunku prawdopodobieństwa i przeglądu rynku. Jaka jest szansa, że
upoluje jednostronne moduły 512 MB?

> eeee chwila - cooler, moze nie jakis super, ale na karcie jest
> fabrycznie montowany - do lekkiego oc sie nada....

Na Gigabyte R9550 nie ma wentylatora. To główna zaleta tej karty.

> no ja tez bym byl za SATA, ale nie dlatego ze PATA wczesniej wyrzucisz
> (dziwny powod moim zdaniem) - po prostu PATA juz nie bedzie rozwijana a
> SATA jak najbardziej...

Z rozwijania SATA niewielki pożytek dla dysku, bo ten się już i tak nie
rozwinie. Za to z aparę lat da się go przesadzić do nowszego komputera,
a ATA niekoniecznie.