Re: z zycia wziete - dla rozrywki

Autor: apig <apig_at_wUpE.pl>
Data: Sun 27 Feb 2005 - 12:41:08 MET

Zazula wrote:
> Witam

[ciach]
> umie sam sobie zlozyc komp albo obslugiwac pewne programy, ale
> monitor to kazdy powinien umiec podlaczyc sobie. Ehh...

Witam
Ja miałem podobną sytuacje niedawno tylko że z telefonem komórkowym. Kumpel
mi go podrzucił i powiedział, że wszystko działa tylko, że jak się gdzieś
dzwoni to nic nie słychać w słuchawce (telefon dzwoni, ciebie słychać ale ty
nic nie słyszysz). A co jeszcze lepsze telefon był wcześniej w serwisie
komórkowym i nic nie naprawili. No i okazało się, że był najnormalniej w
świecie ściszony :)

Pozdrawiam
apig

--
/ _ '/ _ \/ / _  \  /  0  0  \   apig STUDIO apig-maupa-wp-pl