Re: Logitech x530 + SB Live! 24 bit - problem

Autor: Yannec <bartoszjankowski_at_poczta.fm>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 22:33:43 MET

Użytkownik "pomidoor" <pomidoor@poczta.fm> napisał w wiadomości
> A mam takie pytanko do Ciebie odnosnie tych x530 bo w niedlugim czasie
> mam zamiar sobie takie glosniczki sprawic i byłbym wdzieczny za jakas
> opinie na ich temat. Czy rzeczywiscie sa one takie rewelacyjne ?? Jak
> sie sprawuja podczas słuchania muzyki z winampa ??
> Z gory dziekuje i pozdrawiam.

No w sumie to mam je dopiero kilka godzin, ale na pierwsze wrażenie całkiem
ładnie dają:) Po kilku próbach trafiłem tylko na dwa z dziesięciu filmó divx
gdzie działa dźwięk przestrzenny, a w winampie chodzą w sumie tylko dwa
boczne przednie i subwoofer, ale i tak sie da posłuchac całkiem miło, nie
miałem do czynienia z innymi głośnikami 5.1 więc nie wiem czy są rewelacyjne
i jak jest w porównaniu z innymi, ale jak dla mnie to są naprawdę super.
Tylko musze powalczyć jeszcze zeby jakos wykrzesac cos z tych mp3 i divx-ów,
czytałem coś o codecku Matrix Mixer, co niby potrafi zrobic dzwiek
6-kanalowy z 2 kanalowego, mial ktos moze z nim do czynienia?? Rzeczywiscie
to działa??

--
Pozdrawiam
Bartek Jankowski