Re: wyciszyc zasilacz...

Autor: bisskup <bisskup_at_o2.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 22:31:32 MET

> i oba zwolnic? tylko gdzie go umiescic? Chyba najpierw powycinam
> wieksze dziury
>
> Kompa mam otwartego, jak zamkne to sie robi cieplej i wentyle jeszcze
> bardziej przyspieszaja... hm a moze powstawiac wentyle i obkleic bude
> matami itp? Moze jakies kanaly powietrzne?

ja walcze z zasilaczem od 3 tygodni..... niestety nie bardzo juz mam
pomysly...:/ wiatraki wymienialem ale po wstawineiu dwoch articow chodzenie
chyba bedzie za male bo jak jeden zamienilem to i tak jest juz cieplo :(

bude mam duuuza... co prawda nackana al ei tak zostalo sporo miejsca...
temperature a zarazem i wysokie obroty wiatrakow zmniejszyl mi znacznie
jeden wentyl 120 mm puszczony na minimalnych obrotach na tyle budy...

mysl eo zakupi emodcoma z 120mm jednym wiatrakiem p[odobno jest bardzo
cichy... ale zdrugiej strony mam 3xhdd 1x dvdrw do tego wszystkie pci
zapchane... procek przekrecony... i nie wiem czy zda to egzamin bo pradu i
tak ciagnie duzo wiec noa zasilka bedzie sie grac ta czy siak...

mysle zeby uzbierac na zasilke bez wiatrakow... ale to 500 zeta najmniej :/

bisskup