Re: Logitech x530 + SB Live! 24 bit - problem

Autor: pomidoor <pomidoor_at_poczta.fm>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 21:19:49 MET

Yannec wrote:
> Witam
> Dzisiaj kupiłem taki zestawik. Wlasnie podłączyłem wszystko i
> zainstalowalem, lecz mam problem z uzyskaniem dźwięku 5.1 Probowalem na
> kilku filmach w Windows Media Playerze i Vplayerze i niestety nie ma dźwięku
> przestrzennego a działają tylko dwa boczne przednie głośniki i subwoofer,
> podobnie w winampie z mp3, tam moge jedynie uzyskac dzwiek ze wszystkich
> głośników za pomocą pluginu, ale nie jest on przestrzenny. Stad pytanie czy
> jest program którym mógłbym słuchać mp3 przestrzennie? I jak to jest z
> [...]
Witaj!
Z tego co pamietam to nie wszsytkie filmy maja dzwiek przestrzenny ( mam
na mysli te divx i xvid ) sprobuj odpalic jakis film na DVD albo jakas
porzadna gierke.

A mam takie pytanko do Ciebie odnosnie tych x530 bo w niedlugim czasie
mam zamiar sobie takie glosniczki sprawic i byłbym wdzieczny za jakas
opinie na ich temat. Czy rzeczywiscie sa one takie rewelacyjne ?? Jak
sie sprawuja podczas słuchania muzyki z winampa ??
Z gory dziekuje i pozdrawiam.