Logitech x530 + SB Live! 24 bit - problem

Autor: Yannec <bartoszjankowski_at_poczta.fm>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 20:33:01 MET

Witam
Dzisiaj kupiłem taki zestawik. Wlasnie podłączyłem wszystko i
zainstalowalem, lecz mam problem z uzyskaniem dźwięku 5.1 Probowalem na
kilku filmach w Windows Media Playerze i Vplayerze i niestety nie ma dźwięku
przestrzennego a działają tylko dwa boczne przednie głośniki i subwoofer,
podobnie w winampie z mp3, tam moge jedynie uzyskac dzwiek ze wszystkich
głośników za pomocą pluginu, ale nie jest on przestrzenny. Stad pytanie czy
jest program którym mógłbym słuchać mp3 przestrzennie? I jak to jest z
filmami?? Czy to może jeszcze coś trzeba poustawiać w konfiguracji karty,
choć wydaje mi się że wszystko jest dobrze, a w tescie głośników wszystko
działa dobrze.

--
Pozdrawiam
Bartek Jankowski