Re: naprawde bardzo cichy dysk

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 20:08:46 MET

Dnia Sat, 26 Feb 2005 19:25:00 +0100, Michal Bien napisał(a):

> Niestety musze Cie zmartwic - te dyski Samsunga P80 sa dobre -
> szybkie, niezawodne, stosunkowo ciche, ale nie sprlniaja Twojego warunku -
> wydaja w IDLE delikatny metaliczny odglos. Przynajmniej ja to wyraznie
> slysze. Mam u siebie SP1213N [identyczny konstrukcyjnie do SP1614N - po
> prostu ma jedna strone 1 talerza nie wykorzystana], wczesniej mialem
> SP0802N i to samo. Moze jestem przewrazliwiony, bo moj drugi dysk to slynna
> Baracuda IV 80 GB - cichszych chyba nie bylo. Niestety nastapil regres
> jesli chodzi o glosnosc dyskow. Stosunkowo ciche sa [podobno] - nie mialem
> [...]

no wlasnie tego pisku/delikatnego metalicznego odglosu chce uniknac, juz
wole zeby podczas pracy gdy siedze przy kompie chrobotal jak kosiarka, ale
jak siedze w fotelu czytajac ksiazke to nie chce wiedziec ze komp. jest
wlaczony....
nie wiesz czy poza allegro mozna kupic gdzies te dyski (o mozliwie
najwiekszej pojemnosci?)