Re: naprawde bardzo cichy dysk

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 19:25:00 MET

edwardek <edwardek.usun@to.poczta.onet.pl> wrote:

> tak wiec samsung po raz drugi prowadzi :)

            Niestety musze Cie zmartwic - te dyski Samsunga P80 sa dobre -
szybkie, niezawodne, stosunkowo ciche, ale nie sprlniaja Twojego warunku -
wydaja w IDLE delikatny metaliczny odglos. Przynajmniej ja to wyraznie
slysze. Mam u siebie SP1213N [identyczny konstrukcyjnie do SP1614N - po
prostu ma jedna strone 1 talerza nie wykorzystana], wczesniej mialem
SP0802N i to samo. Moze jestem przewrazliwiony, bo moj drugi dysk to slynna
Baracuda IV 80 GB - cichszych chyba nie bylo. Niestety nastapil regres
jesli chodzi o glosnosc dyskow. Stosunkowo ciche sa [podobno] - nie mialem
okazji sam sprawdzac - dyski Hitachi.

> ps. a tez sie przyznaje ze wszystko co w nazwie samsung to omijalem z
> daleka, ale doswiadczewnie moje bylo oparte glownie na cdromach.

            Eeee tam - mity. Samsung robil fatalne napedy optyczne, ostatnio
polaczyl sie z Toshiba i kto wie czy sie nie poprawi. Inne produkty ma
bardzo dobre. Sam mam Samsunga:

- Monitor: SyncMaster 750P
- HDD: SP1214N
- FDD 1,44 MB
- klawiature rozszerzona SDM4500P
- mysz optyczna SOM-3200

Z kazdego z tych produktow jestem bardzo zadowolony, a o zadnym nie moge
zlego slowa powiedziec.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938