Padniety dysk Maxtor 6E030LO

Autor: Kot <garfield21_at_interia.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 16:45:56 MET

Witam

Wczoraj mi padl taki dysk jak w temacie.
Komp sie zawiesil wzialem restart i mam blad "failure fixed disk" 0200
wiec problem z inicjalizacja .... nie wiem co z tym zrobic
Bios wykrywa dysk. Probowalem z dyskietki startowej to mam ciagle brak
dyskow stalych, zalozenie od nowa partycji np. programem w instalacji
Mandrake'a wywala blad ze nei moze zapisac partycji.
Jeszcze sprobowal;em kilkanascie innych programow zeby jakso dobrac sie do
dysku i albo wogle nei widza dysku a jak widza to niewiele daje sie zrobic.
Probowalem zrobic low level format to mam info time out.
Mozna cos jeszcze z tym zrobic ?
Windows nei widzi i Partition Magic itp odpadaja ......

Pozdrawiam