Re: listing folderow i podfolderow na PC

Autor: Marcin Z. <nospam-mziel_at_szczecin.home.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 15:46:45 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:cufluf.2p8.9@Hobby.od.19.lat...

> No to szukaj na odpowiedniej grupie. NTG !
> Bo ta grupa, jest tylko i wyłącznie sprzętowa.
>
> --

No dobra, to sprzętowe pytanie:
Mam procek AMD Athlon Barton 2500. Nie mogę sobie poradzić z temperaturą.
Czujnik wskazuje mi nawet 79 st. C.
Trochę pomogło zdjęcie wentylatora i dodanie pasty przewodzącej. Przez 3 dni
temp. była ok. 65st. C a potem znów 75 i więcej.
Co moge na to jeszcze poradzić? Za częste zdejmowanie wentylatora może
grozić uszkorzeniem rdzenia procesora więc dokładanie pasty odpada.

Marcin