Re: listing folderow i podfolderow na PC

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 16:21:09 MET

Dnia 26.2.2005, Marcin Z. napisał(a):

> No dobra, to sprzętowe pytanie:
> Mam procek AMD Athlon Barton 2500. Nie mogę sobie poradzić z temperaturą.
> Czujnik wskazuje mi nawet 79 st. C.
> Trochę pomogło zdjęcie wentylatora i dodanie pasty przewodzącej. Przez 3 dni
> temp. była ok. 65st. C a potem znów 75 i więcej.
> Co moge na to jeszcze poradzić? Za częste zdejmowanie wentylatora może
> grozić uszkorzeniem rdzenia procesora więc dokładanie pasty odpada.

Jak ktoś ma "talent" to przy pierwszym założeniu radiatora potrafi skruszyć
rdzeń. A co do "dokładania" pasty, to daje się jej przy pierwszym założeniu
radiatora minimalną ilość - tylko tyle by wypełnić ewentualne przerwy
między rdzeniem a radiatorem i nie dokłada się później. Przy ewentualnym
ściąganiu i ponownym założeniu radiatora czyścimy starą i kładziemy nową
warstwę. Za dużo pasty też niedobrze.

Rada ad. temp. Popraw wentylację w obudowie.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559