Re: Obraz partycji systemowej - czym?

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 20:47:33 MET

Włodi wrote:

> Mam Nortona Ghost 2003 w postaci jednego pliku zajmującego niecałe 1MB
> :-).

Na twoim miejscu odpuściłbym sobie ww Ghosta 9 - nie mozna na nim w
pełni polegać. Tworzył mi w niektórych sytuacjach uszkodzone obrazy
partycji. Jesli koniecznie Ghost to raczej starsze wersje.

  I teraz pytanie, bo odpalam go spod dosa ładując system z dyskietki
> startowej WinME. Czy ten program będzie widział moje partycje NTFS? Bo
> właśnie je chce "zobrazować". Z tego co wiem to jak się ładuje system z
> takiej dyskietki to partycji NTFS nie widać. W jaki sposób mogę więc
> użyć ghosta do zrobienia obrazu partycji NTFS?

Do takich celów uzyłbym na Twoim miejscu cos w rodzaju DFSee - AFAIR bez
problemu powinien sobie poradzić z obrazowaniem NTFS-ów i nie tylko.
Ładnie podzieli obrazy na np. wielkość zwykłej płytki CD i skompresuje
wydajnym algorytmem. Można ściagnąc w pełni funkcjonalny trial z www
producenta.

> Pozdrawiam

Pozdrawiam