Re: Pytanie o vga - ktora lepsza wg Was ?

Autor: .::. <aqqu_at_qwerty.com>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 20:55:53 MET

 Ja bym dołożył te 50 parę złotych i kupił 9550.
> Ewentualnie jakąś używaną?

Przegladam wlasnie cenniki firm komputerowych w moim miescie - jakos za Ati
9550 nikt mniej niz 300,- nie chce.
No chyba ze u Ciebie sie kupi za ok 200 - to wtedy daj znac. Pewnie na
grupie furore zrobisz :-)
A tak na powaznie - dysponuje po prostu niewielkim zasobem finansowym - i
stad zainteresowanie kartami do max. 150 zeta i juz.

Jesli mi mozecie poradzic co za takie pieniadze kupic - bardzo prosze.
Czekam na wszelkie sugestie. Za i przeciw - wskazane.
Opienie co do tych kart - takze.

Pzdrw

--
.:<Kasjopejczyk>:.
Athlon 2200, 512 MB Kingston, Asus A7N8X-X (NForce2-400),nagrywara dvd