Re: Obraz partycji systemowej - czym?

Autor: Włodi <wBodi_at_o2.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 19:36:15 MET

Brodi napisał(a):
> czy to problem sprzętowy ???
> za kare 10 zdrowasiek :-)

odmówiłem :).

> soft :
> jakiś system live np slax, winPE, knopix, mandrakemove +partimage
> spod dosa : ghost , pqdi (ten polecam bo szybki- powerqest diveimage6, nie
> obsługuje SATA ale to raczej zależy od biosu)
> jakiś bootowalny CD : ultimatebootcd (darmowy?) recoverybootcd ?
> i pozostałe komercyjne : paragon, acronis (tworzy płyte startową bez obsługi
> SATA), norton ghost

Mam Nortona Ghost 2003 w postaci jednego pliku zajmującego niecałe 1MB
:-). I teraz pytanie, bo odpalam go spod dosa ładując system z dyskietki
startowej WinME. Czy ten program będzie widział moje partycje NTFS? Bo
właśnie je chce "zobrazować". Z tego co wiem to jak się ładuje system z
takiej dyskietki to partycji NTFS nie widać. W jaki sposób mogę więc
użyć ghosta do zrobienia obrazu partycji NTFS?

Pozdrawiam