Re: Jaką temperaturę można tolerować?

Autor: KED <Krzysztof.Dmytrow_at__no_spam_please_univ.szczecin.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 20:53:24 MET

> Czyli raczej płyta zawyża. A w którym miejscu dotykasz? Spróbuj jak
> najbliżej procka.

Ale przy otwartej obudowie temperatura jest w porządku.

> Proponuję pograć z 30 minut w jakąś gierke i od razu Uruchom ponownie i
> wejść do BIOSu > Hardware Monitor i zobaczyć jaka jest tam temperatura.

Robiłem też tak i było, jak napisałem.

> A jaki zasilacz? (chodzi mi głównie o to, czy dobrze wydmuchuje powietrze)

Dmucha dość mocno i przy otwartej obudowie powietrze jest lekko ciepłe
(na pewno nie za ciepłe).

> Proponuję wspomóc go jakimś wentylatorkiem z przodu wpychającym
> powietrze lub/i z tyłu wydmuchujcym.

Tak zrobię (z przodu wentylator już mam). Kupie wyciągający i na mostek
północny.

> Spróbuj może poukładać kable, żeby powietrze mogło swobodnie przepływać.

Tak się nie da - ciasno :-).

Póki co, zanim nie kupię wentylatorków będę pracował przy otwartej obudowie.

Serdeczne dzięki za pomoc.

pozdrawiam
Krzysiek