Re: Jaką temperaturę można tolerować?

Autor: zibek <zibek25[nospam>
Data: Sat 26 Feb 2005 - 03:12:15 MET

> Przy zamkniętej obudowie temperatuna mostka sięgała czasami 52 stopni,
> procesora - 59 st. Jak mam otwartą obudowę, jest o jakieś 10stopni niżej.
> Mam pytanie - czy lepiej kupić parę wiatraków, jeśli chcę pracować z
> zamkniętą obudową, czy zostawić tak jak jest?

procek ok. temperatura mostka wydaje sie za wysoka - zreszta jak wszystko
chodzi to w czym problem ??? ale jak chcesz to wierz w bajki ze coś jest nie
tak - zastanawia mnie jedno - > chodzi ale czegoś trzeba sie czepić i
znajdzie się ktoś kto powie że jest coś nie tak ;) - to tak apropos -
temperatura 60 stopni dla krzemu to nic strasznego :)