Re: Obraz partycji systemowej - czym?

Autor: Brodi <madmax81_at_spam_no_interia.pl>
Data: Fri 25 Feb 2005 - 00:09:34 MET

czy to problem sprzętowy ???
za kare 10 zdrowasiek :-)

> 1). Partycje systemową przywraca się spod dosa przy uruchamianiu >systemu?
nie i nie :))
przywraca się spod innego systemu uruchomionego z innego dysku (lub fdd albo
CD) , a czy to jest dos windows czy linux to nie ma znaczenia

> 2). Czy jeżeli np. na partycji C mam dane zajmujące 4gb a sama partycja ma
> 10gb to ile będzie wynosił obraz (4, 10)?
4 GB dodatkowo spakowane czyli zdecydowanie poniżej 4 GB

> 3). Skoro to partycja systemowa to czy wystarczy zrobić obraz samej
> partycji czy jeszcze czegoś innego typu master boot record?
niektóre programy automatycznie robią kopie MBR a niektóre nie

soft :
jakiś system live np slax, winPE, knopix, mandrakemove +partimage
spod dosa : ghost , pqdi (ten polecam bo szybki- powerqest diveimage6, nie
obsługuje SATA ale to raczej zależy od biosu)
jakiś bootowalny CD : ultimatebootcd (darmowy?) recoverybootcd ?
i pozostałe komercyjne : paragon, acronis (tworzy płyte startową bez obsługi
SATA), norton ghost
www.pawiak.neostrada.pl/288.rar - tu masz pqdi do nagrania na CDR