Obraz partycji systemowej - czym?

Autor: Włodi <wBodi_at_o2.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 21:46:58 MET

Witam,

Mam dość formatowania dysku i bawienia się w instalacje sterowników.
Poszukuje darmowego (najlepiej :) programu którym zrobie obraz partycji
systemowej i potem przywrócę ją z tego obrazu w czasie "awarii". W
związku z tym mam kilka pytań:

1). Partycje systemową przywraca się spod dosa przy uruchamianiu systemu?

2). Czy jeżeli np. na partycji C mam dane zajmujące 4gb a sama partycja
ma 10gb to ile będzie wynosił obraz (4, 10)?

3). Skoro to partycja systemowa to czy wystarczy zrobić obraz samej
partycji czy jeszcze czegoś innego typu master boot record? Pytam bo
jestem laikiem jeśli o to chodzi.

Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
Włodi