Re: Monitor 17" do 500 zl

Autor: Zazula <zazula_at_WYTNIJTOop.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 21:46:28 MET

Adrian wrote:
> ja kupilem osattnio smiganego LG 17" LG 795FT PLUS z hubem za 250
> zł - mysle ze stosunek cena / jakos nie najgorsza a monitorek
> jeszcze na gwarancji producenta - poszukaj na allegro ja tak znalazlem
> prawada jest taka ze za dobry monitor trzeba dobrze zaplacic ale nie
> kazdy potrzebuje Bog wie jakiego sprzetu - z innych firm polecam :
> samsung, nec

Ja wlasnie dostalam taki monitor tj. Flatron 795FT [nie wiem czy to samo co
PLUS] z serwisu jako zastepczy za Samsung 795MB [smieszny zbieg okolicznosci
oznaczen]. Nie wiem co oni z tym monitorem robili ale ma zaciete przyciski,
wiec nie ustawie sobie polozenia ekranu ani wielkosci, piszczy, po lewej
stronie obrazu jest pas nieostroci, wszystko ma zabarwienie zoltawe [czasem
wydaje mi sie ze niebieskie]. Rozumie, ze to zastepczy ale jak widac moze
sie brzydko zepsuc.

No i jest kolos w porownaniu z Samsungiem. Samsung ma pudlo ciut mniejsze
niz moja poprzednia 15"Compaq V500 a Flatron stoi bez podstawki [nie dali w
serwisie] i musialam wymontowac polke zeby w ogole go jakos umiecic na
biurku.

--
Pozdrawiam
Zazula