Re: Nowy monitor

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 13:01:46 MET

>No właśnie, ja nie wiem, czy właśnie teraz warto, bo LCD są jeszcze w
>intensywnej fazie rozwoju. Może się okazać, że za rok standardowe LCD
>będą miały nieporównywalnie lepszy obraz.
>Tak sądzę...

Oby, choć niewiele jest do zrobienia. To tak jak z postępem w
dziedzinie kart dźwiękowych. Kiedy osiągnięto zakresy częstotliwości
słyszalne przez ludzkie ucho dokłada się już tylko efekty.

>Właśnie ze zgrozą to zauważyłem! Planowałem kupić dobry Mitsubishi
>19"! :(((

Teraz został jeszcze 22" Mitsubishi. Ale kosztuje prawe tyle co 19-tka
Eizo L778.

Tom

Pełna oferta Nec-Mitsubishi, Eizo, Iiyama
gg: 189335, skype: zpkmastiff