doradzcie ktory Athlon najstabilnieszy i najmniej sie grzeje

Autor: KRzysiek <atarist.no_at_spammerom.klub.chip.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 13:01:37 MET

Pytanko do specow od sprzetu :
mam plyte Asrock K7VT4A+ (socketA-462piny) i na tym 512MB Ramu (400mhz) -
teraz mam na plycie posadzonego starego Athlona 1400Mhz 9 chcialbym go
zmienic na cos szybszego ale nie za drogiego.
Nie interesuje mnie podkrecanie - ma chodzic z nominalna predkoscia, zalezy
mi tez zeby sie tak strasznie nie grzal.
Praktycznie 90% to bedzie przegladarka (kilkanascie okien otwartych
jednoczesnie) + poczta + realplayer i czasami obrobka sporych zdjec
cyfrowych w PS.
Pchac sie w Bartona ?

dzieki za wskazowki

pozdr.