Re: Nowy monitor

Autor: Marcin Szumilas <szumi09_at_klub.chip.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 23:23:23 MET

Użytkownik "Tomasz Jurgielewicz" <tom@a3.pl> napisał w wiadomości
news:appp11dibom0dr6v1v2ru5257jhd0uotks@4ax.com...

> Nawet bardzo. Obyś tylko dobrze trafił. Zakup LCD w dzisiejszych
> czasach nie jest prostą sprawą. Gdzie monitor tam opinia...

No właśnie, ja nie wiem, czy właśnie teraz warto, bo LCD są jeszcze w
intensywnej fazie rozwoju. Może się okazać, że za rok standardowe LCD
będą miały nieporównywalnie lepszy obraz.
Tak sądzę...

> Jednym z moich żelaznych typów jest Eizo FlexScan L778. Monitor bez
> wad. Oczywiście są i tańsze prawie rownie dobre dla cieńszych
potfeli.

Cholera, prawie 4 tys. :(

> Nie będę podawał modeli bo i tak już reklamuję...

Szkoda!

> Obecnie nie warto inwestować w kineskop, choćby najlepszy. LCD nie
ma
> wad kineskopu oraz nie ma większości wad wieku dziecięcego techniki
> ciekłokrystalicznej.

Żeby się nie okazało, że one dalej są w wieku dziecięcym...

> Niestety, Mitsubischi w listopadzie ub. roku zaprzestało produkcji
> Diamondtronów.

Właśnie ze zgrozą to zauważyłem! Planowałem kupić dobry Mitsubishi
19"! :(((
Spóźniłem się.
A boję się wydać dużo pieniędzy na LCD (np. ten Eizo)...
To teraz mam problem...

Pozdrawiam,
MSz