Re: Dysk SATA jak formtować??

Autor: Calme <calme_nospam_at_pf.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 10:41:30 MET

Użytkownik "Krucyfiksjo" napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam dysk SATA i jak chcę go sformatpowac i wgrać windowsa xp to pisze nie
> znaleziono dysków.
> Słyszałem cos że trzeba coś do nich zainstalowac lub stworzyc dyskietke
> startową ale nie mam pojecia czy to prawda a jezeli tak to jak to sie robi.
> Czy mógłby mi ktos opisać lub podac jakis namiar na pomoc z formatowaniem tego
> dysku i wgraniem nowego windowsa.

Jeżeli dysk jest wogóle nie sformatowany to po podpięciu go należy w biosie
płyty głównej uaktywnić w opcjach obługę SATA ewentualnie w zależoności od
rodzaju płyty głównej czasem należy ustawić odpowiednio zworki (instrukcja do
płyty)- następnie należy podszykować dyskiętkę ze sterownikami do SATA -
powienieneś je znaleźć na płycie dołączanej do pł.gł. jeśli ich nie ma to zassij
z strony www producenta tej płyty - jak już masz dyskietkę odpalasz instalację
XP i przy początku gdy pokaże się ekran czy chcesz zainstalować dodatkowe
sterowniki wciskasz F6 i przedtem z włożonej wcześniej dyskietki instalujesz te
sterowniki a następnie wybierasz sobie rodzaj formatowania dysku np na system
NTFS tak to w dużym skrócie wygląda - potem normalnie się już instaluję system

--
<< pozdrawiam Calme>>>
[AsusA7N8X-E Deluxe + Barton 2500+ Coolermaster Aero7 +1024MB PC-333]