Re: Dysk SATA jak formtować??

Autor: 0x0 <0x0_at_poczta.efem>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 11:50:20 MET

jak już masz dyskietkę odpalasz instalację
> XP i przy początku gdy pokaże się ekran czy chcesz zainstalować dodatkowe
> sterowniki wciskasz F6 i przedtem z włożonej wcześniej dyskietki
instalujesz te
> sterowniki a następnie wybierasz sobie rodzaj formatowania dysku np na
system
> NTFS tak to w dużym skrócie wygląda - potem normalnie się już instaluję
system

....i to jest wlasnie to, co straszliwie mnie zirytowalo, kiedy probowalem
instalowac nowy system na nowym dysku SATA - zabawa z dyskietkami, zwlaszcza
kiedy jakos tak sie zlozylo, ze nie mam flopa w komputerze.
swoja droga ceikawy paradoks - niby najnowsza technologia (SATA), by ruszyc
potrzebuje archaicznego napedu dyskietek - producenci przereklamowanych
dyskow SATA powinni umieszczac wielkie nalepki na swoich produktach
informujace o tej drobnostce lub dolaczac moze floppy jako premium bundle
;-)