Re: Kotlet z procka

Autor: ..::||=PaBLiTo=||::.. <pawel.bufu_at_neostrada.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 23:13:57 MET

To wlasnie daje cos do myslenia!! Moj zasilacz wlasnie jest ze tak powiem
najnizszej polki serio!! To jest zasilacz 430W jakiejs firmy LINKWORLD.
Strasznie halasuje przy starcie kompa ale gdy sie lekko nagrzeje to
przestaje. Dodam ze mam go moze z 7 misiecy. Tylko ze z tego calego metliku
juz sam nie wiem co moze byc nie tak. Czy procesor, zasilacz czy grafika:[
Ja to zawsze mam pecha do sprzetu. Teraz pozostaje mi metoda prob i bledow.
Bede musial od siostry zabrac procka zeby sprawdzic czy to nie procesor, a
pozniej sprobuje (jesli to nic nie zmieni) pozyczyc od kogos zasilacz. Nic
rudno bede musial sobie jakos poradzic. Jakby co bede na biezaco informowal
gdy ufam ze wy sie znacie na tym ;)

Rowniez pozdrawiam i wielkie dzieki!

--
[Gigabyte 2004 RZ] [AMD XP 2600+ Barton] [512MB GoodRam]