Re: Rozkręcanie IBM PC300

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 22:29:35 MET

Paweł Urbaniak <pawel_urbaniak@spam.pl> wrote:

> Jedyne śrubki są z tyłu obudowy: dwie (po prawej) luzują zasilacz,
> trzecia (na środku) nie wiem co, bo skorupy ani drgną.
> Jeżeli ktoś zna sposób na zdjęcie pokrywy, proszę o wskazówki.

            Hmmm, ja mam starszy IBM PC300 PL model 6862 24U i tam sie odgina z
tylu u gory obudowy dwa zaczepy, przesuwa calosc blaszano-plastikowa okolo
7 cm do przodu a potem od katem 30 stopni do przodu podnosi do gory.
            U Ciebie bedzie troche inaczej, ale koncepcja zapewne podobna.
Co by nie mowic o IBM - ma swietny support nawet starych modeli. Wrzuc w
wyszukiwarce na stronie IBMa Twoj doklady model desktopa i sciagnij
odpowiednia instrukcje w PDF. Tam ~20 strony bedziesz mial krok po kroku
instrukcje demontowania obudowy ze strzalkami jak przesuwac. To najlepszy
sposob - jest to tak dokladnie i prosto opisane i narysowane ze nie sposob
sie pomylic - w koncu ma to zrozumiec nawet "inteligentny inaczej"
Amerykanin ;>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938