Rozkręcanie IBM PC300

Autor: Paweł Urbaniak <pawel_urbaniak_at_spam.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 20:20:51 MET

Mam do dyspozycji komputer IBM PC300 model 6344-60G. Standartowo wyposażony
jest w 64MB SDRAM. Szperałem po stronie internetowej IBM i doszukałem się,
że można nawet 0,5GB zamontować. Wewnątrz zamontowana jest jakaś płyta mało
znanej firmy z chipsetem SIS630. Zdecydowałem o rozbudowie RAM, ponieważ
jest jeszcze jeden slot wolny. Podsumowując: mam skrzynkę, mam moduł
dodatkowy SDRAM, mam śrubokręt, nie mam koncepcji jak się skrzynkę rozkręca.
Skrzynka jest taka jak na zdjęciu w tej aukcji:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=42543407 (nie spam).

Jedyne śrubki są z tyłu obudowy: dwie (po prawej) luzują zasilacz, trzecia
(na środku) nie wiem co, bo skorupy ani drgną.
Jeżeli ktoś zna sposób na zdjęcie pokrywy, proszę o wskazówki.

Paweł U.