Re: Kotlet z procka

Autor: PaBLiTo <pawel.bufu_at_neostrada.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 20:46:03 MET

Pasta jest spoko bo tez myslalem ze to ona i 2 dni temu nakladalem ja!!
Radiator jest w miare goracy, nawet troche bardziej:] Jest to GlacialTech
Igloo 2410 (nie jestem pewien czy dobry model) ale na pudelku pamietam ze
pisalo iz nadaje sie on wlasnie do athlonow do okolo 2800 mhz.

Apropos poparzen:
Niedawno wymienili mi na gwarancji dysk twardy bo mi sie grzal do tego
stopnia ze poparzylem sie i to znacznie. Jak potem ustalono rozgrzewal sie
on do....(uwaga uwaga!!).................90 stopni!! Tak jest to nie zarty
90 stopni na dysku to rekord!!!

W ogole ja mam pecha do sprzetu ciagle mi sie cos psuje. Zaraz tego kompa
przez okno wywale i bede mial spokoj na zawsze!! (czyt. dopoki nie uzbieram
na nowy sprzet ktory bedzie mnie denerwowac :] )