Nagrywarka??? Problem

Autor: Łukasz Skowroński <psznuzio_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 20:45:52 MET

Witam posiadam nagrywarke LG Nag.DVD LG GSA-4163B DL box podczas
nagrywanie wywala mi blad ogniskowanie badz sledzenia a puzniej Nie mozna
wykonac polecenia Zakoncz w trybie DAO uzywam do nagrywanie programu nero
nagrywalem na plyty zwykly obraz filmu nagrywarka chodzila mi idealnie ale
kupilem dzisiaj plyty HAWK i juz 3 pod zad sie zrabaly czy to jest wina plyt
czy moze cos z nagrywarka mi sie stalo prosze o pomoc albo jakas rade. Boje
sie ze moze coa sie z nagrywarka stala chodz nagrywarka ma 3 miesiace i nie
bylo bardzo uzywana.