Re: Kotlet z procka

Autor: Robert S <robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 18:06:22 MET

> stopnia ze poparzylem sie i to znacznie. Jak potem ustalono rozgrzewal sie
> on do....(uwaga uwaga!!).................90 stopni!! Tak jest to nie zarty
> 90 stopni na dysku to rekord!!!

Chyba rzeczywiście rekord . U mojej baśki 2 aida pokazuje ze max to były 74
stopnie, a było to gdy zacząłem oglądać film z kieszeni usb ale trakcie dysk
znikł. po ostygnięciu i włożeniu tradycyjnie do kompa chodzi nadal (choć już
mu tak bardzo nie ufam bo potrafi zniknąć na jakiś czas by potem znów się
pojawić :-)