Re: Rozkręcanie IBM PC300

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Tue 22 Feb 2005 - 20:43:02 MET

> Mam do dyspozycji komputer IBM PC300 model 6344-60G. Standartowo
wyposażony
> jest w 64MB SDRAM. Szperałem po stronie internetowej IBM i doszukałem się,

mialem IBMa starszego bo 300 XL (p II 266) z wygladu troche podobny do tego
na zdjeciu.
Mojego to rozbieralo sie w ten sposob ze z tylu obudowy byly 2 plastikowe
zaczepy ktore nalezalo delikatnie odgiac i wtedy wchodzily do srodka,
nastepnie (najlepiej na dywanie czy podlodze) chwytalo sie delikwenta za
boczne scianki tak, zeby stacja FDD i CD byla nie od strony brzucha :-)
tylko przeciwpaloznie, odsie :-) i zdecydowanym ruchem do siebie pociagalo
sie obudowe, ktora tak okolo 3 centymetry moze 5 przesuwala sie poziomo i
potem bardzo latwo do gory.
Chociaz wnosze ze zdjecia ze raczej tu jest przypadek troche inny. Pewnie
probowales i Ameryki nie odkryje ale nic to:
Moze obudowa jest w stylu desktopa Optimusowego albo DTK gdzie najpierw
nalezy usunac przedni panel (ten z FDD i CD) w tamtych obudowach na dole
kolo nuzek byly 2 zaczepy, ktore nalezalo mocno loj mocno nacisnac. Potem
panel taki otwieral sie tak jak bagaznik w moim Tico :-). Jak to zlizie to
juz masz prosta sprawe i dojdziesz sam jak zdjac obudowe.

i tyle powodzenia

x4y4