Re: Notebook vs PC

Autor: -=Marcin=- <orm_at_znvyn.cy>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 23:06:11 MET

Paweł Kaczmarski wrote:
> [...]

A ty co - świerzo po lekturze "Narrenturm" Sapkowskiego czy innych "Bożych
Wojowników", czy to też z okazji święta polszczyzny, że takim pięknym
językiem władasz? ;)
Nie bez powodu swój post pisałem od "moim zdaniem" - sugerowałem tym, że
wcale tak być nie musi - opisałem swoje subiektywne wrażenia. Więc od razu
od "bzdury Waćpan piszesz" nie trzeba zaczynać. Wystarczyło by, że "W tej
kwestyji się z Waćpanem pozwolę niezgodzić" ;)

--
-=Marcin S=-