kabel sieciowy odłączony

Autor: Taif <taif_at_vp.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 23:09:15 MET

Witam
Po zainstalowaniu win 2000 pro nie mogę uzyskać połączenia sieciowego.
Pojawia się komunikat "kabel sieciowy odłączony".
Wszystko jest oczywiście poprawnie podłączone. Na innej partycji mam xp i
nie mam najmniejszych problemów z korzystaniem z sieci (połączenie sieciowe
jest tak samo skonfigurowane).

Nie wiem w czym tu może leżeć problem. Może w braku jakichś sterowników?

Dodam jeszcze, że jak robiłem emulację 2000 pro w vmware to ten problem nie
występował.

Będę wdzięczny za wszystkie rady.

Taif