Re: [TV-Out problem] Radeon Hercules 3D Prophet

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 05:27:34 MET

ele mid wyklepał na klawiaturze

> Mam problem z TV-Out w karcie Hercules 3D Prophet Radeon.
> Nie umiem jej zmusić, by wysłłała obraz na TV.
> Próbowałem odłączyć monitor i odpalić kompa na TV, ale zero reakcji.
> Ten TV-Out dziwny jakiś jest. Ma nietypowe gniazdo (więcej otworów), ale
> wtyk s-video pasuje. Pasuje... i na tym się kończy.
> Pisze przy nim S-VHS. To chyba to samo, co S-Video, nie?

Jakbyś zamiast wysyłać wszędzie pytania poszukał, to by się okazało, że to
gniazdo to całkiem typowe, i że S-VHS to to samo, co S-Video i jeszcze wiele
innych rzeczy by się rozjaśniło...
Ten link podawałem już skończoną ilość razy dążącą do nieskończoności...
www.solar.blurp.org/tvout.html

--
Solar
solar91.małpa.op.pl   GG 1834424