Re: Zegarek w PC się śpieszy, jak go spowolnić?

Autor: <mrzbiggy_at_bezspamu.polbox.com>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 21:34:46 MET

Problem chyba rozwiązany, skontaktowałem się z centralą Abita i w ciągu 24h
dostałem rozwiązanie. Po czyszczeniu CMOSu zworką uaktywniły się dwie opcje
w biosie:
FSB Spread Spectrum
AGP Spread Spectrum
wystarczyło je wyłączyć i zegar na razie poprawnie chodzi (minęło 6 godzin).
Zobaczę co będzie dalej (za kilka dni).

Gdyby tylko polski oddział Abita chciał odpowiadać tak jak robi to centrala
to by było super :-)

Dzięki za zainteresowanie.
pozdro,
Zbyszek