Do kiedy komputery beda tak szybko taniec?

Autor: Zbycho zaje....cho <embid.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 20:46:18 MET

Mam zamiar kupic sobie nowy komputer (cena ok 2500zl) ale nie wiem czy
oplaca sie go kupywac teraz bo niektorzy mowia, ze w najblizszym czasie beda
taniec jeszcze szybciej. Jak myslicie do kiedy kompy beda taniec tak szybko
jak teraz? Niektorzy mi odradzaja kupowania w tym miesiacu. Wiem wiem...
komputery beda taniec zawsze ale... ;) no wiecie ;) jak myslicie kupic go
juz czy jeszcze troche poczekac?

Moge sie lutnac ze ten komp co go kupie dzisiaj za 2500zl w kwietniu bedzie
kosztowal pewnie ze dwa tysiaki.

Co Wy byscie zrobili na moim miejscu?

P.S. Wiem, ze jestem glupi :D