Problem z formatowaniem Seagate'a 2.5"

Autor: RP <r.p.2003.USUN_at_SPAM.wp.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 20:51:45 MET

Witam,

mam problem z poprawnym sformatowaniem dysku 2.5" Seagate Momentus (8MB
cache, 5400 obr., 40GB).

Generalnie dysk ma sluzyc w E-tanku (urzadzenie do zgrywania danych z kart
od aparatow cyfrowych - bardziej popularne jako Image Tank III [poprzednia
wersja]) wiec po zainstalowaniu driverow (w2k) owszem widze dysk i nawet
teoretycznie moge go sformatowac ale na koniec wywala komunikat o zbyt duzej
pojemnosc (dysk musi isc pod FAT32).

Podpialem dysk przez zwykla obudowe USB - i w2k nawet nie zaczyna formatowac
go pod FAT32 (wywala komunikat o zbyt duzej pojemnosci dysku !!). To samo
dzieje sie pod XP.
Dysk pozwala sie sformatowac pod NTFSem !

Jakies pomysly co z tym zrobic ?? (tak jak napisalem - musze miec FAT32 bo
to ustrojstwo do ktorego potrzebuje dysk nie obsluguje NTFS'a).
Raczej nie jest to problem wspomnianego E-tanka bo problem wystepuje takze
po podpieciu przez zwykla obudowe USB.
Niestety nie mam przejsciowki 2.5"->3.5" zeby wpiac dysk bezposrednio do
kompa :-(

pozdrawiam,
RP