Re: Do kiedy komputery beda tak szybko taniec?

Autor: -=Marcin=- <orm_at_znvyn.cy>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 21:47:43 MET

Zbycho zaje....cho wrote:
> [...]

Kupowalibyśmy teraz... Albo w kwietniu;)
Jeżeli chodzi o ruchy rynku - to najtańszy sprzęt jest właśnie na przełomie
stycznia - lutego - więc teraz. Potem się zaczynają gorączki typu komunie,
koniec roku szkolnego ( synek zdał, trzeba w nagrode komputerek kupić ),
początek roku szkolnego ( a teraz córeczka idzie do szkoły - komputer będzie
potrzebny ), święta itp... Więc siłą rzeczy sprzęt będzie szedł w góre.
 N o w y sprzęt.
Ale jeżeli mowa o sprzęcie tej samej konfiguracj, co dzisiaj, to bardzo
możliwe, ze w kwietniu będzie tańszy - przecież ta gałąź technologi rozwija
się tak szybko, że nowe podzsespoły zaczną wypierać te starsze, więc, znowu
siłą rzeczy, te starsze muszą tanieć... Ale idąc tym tokiem rozumowania, to
Łukasz Ledóchowski już Ci napisał - za trzy lata kupisz ten sprzęt za 300zł
;-)

--
-=Marcin S=-