Re: Komp zdechl ?

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta_at_nie-trawie-spamu.gmail.com>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 19:48:58 MET

Za oknem prószy śnieg, ja siedzę i piję herbatę, a Zed
<zoommaxWYTNIJTO@o2.pl> rzuca na pl.comp.pecet taki tekst:

> plyta abit se6, procek celeron 700 ram 3*128
> od jakiegos czasu (czyt: kilka lat) chodzil bez zarzutow, tylko stawiany bykl
> system na nowo co ok pol roku (wiadomo jak to z windowsem jest :) )

?!!! U mnie Windows był instalowany w grudniu 2003

> [...]
> postawilem wszystko co trzeba i komp niby dziala, ale po kilk (kilkunastu)
> minutach sie zawiesza, ale to tak ze wszystko stoim, obraz na ekranie jest bez
> zmian a komp martwy, po resecei przeskanuje dysk i niby znowu dziala, po jakims
> czasie znowu zwis
>
> pierwsze podejrzenie brud na plycie, wiadomo kurz sie zbiera roznie moze byc,
> rozebralem na czesci pierwsze poczyscilem zlozylem , bez zmian
>
> kolejny etap to pomyslalem sobie ze moze mu nie pasuje xp + sp2 (oryginalny)
> zalatwilem sobie "legalnego inaczej" bez sp2 , po przeinstalowaniu dzieje sie

Zafunduj dyskowi małą 'odnowę biologiczną': ściągnij wszystkie partycje i
załóż na nowo.

--
Pozdrawiam, marcus075
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabber.autocom.pl