Re: LCD - dylemat wyboru 15", 17" czy 19"

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 14:19:12 MET

On Mon, 21 Feb 2005 13:57:09 +0100, "Friend" <universalny@wp.pl>
wrote:

>Najbardziej mnie denerwuje przy pracy z tekstem na TN ze niewielki ruch głową i te
>odcenie się zmieniają. No i dochodzi roznica w obrazie na TN między gorną a dolną
>częscią ekranu. (mimo papierowych kątów widzenia rzędu 140/140 buhaha)
Ale przy pracy z tekstem mi to jakoś nie przeszkadza, nie jest to
skład gazety, tylko edycja jakiegoś dokumentu doc, także to nie ma
żadnego znaczenia. Fakt, jest efekt, o którym piszesz, ale ja raczej
widzę to jako większy ruch głową (lub całym ciałem) i zmieniają mi się
raczej jasność niż odcienie, ale może to wychodzi na to samo :). Po za
tym mocno dostrzegalne jest to tylko przy białym tle.
W każdym razie można ten efekt zniwelować odpowiednim ustawieniem
panelu.

>Dlatego SIPS będzie lepsze.
Możliwe, z tym że jak sam piszesz 17 nie ma (chyba jakąś widziałem,
ale nie wiem jaką :)).

>Chyba nie ma 17" na SIPS a PVA jest za wolna do szybkich gier.
Czyli zostaje TN :). No to już takowy zamówiłem. A na coś lepszego
wymienia za 3-5 lat :).

pzdr,
Dentarg

--