Re: LCD - dylemat wyboru 15", 17" czy 19"

Autor: Pawel S <pawcioos_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 10:11:35 MET

Jacek napisał(a):

> W gry nie gram, filmów nie oglądam na komputerze więc chyba kupię dobrą 15"
> rozmiar ekranu będzie nie dużo mniejszy niż moja dotychczasowa 17" crt.

Taki dylemat miałem rok temu, kupiłem jednak dobrą 15" i nie żałuje. Po
prostu wtedy jeszcze nie było dobrych 17" i cena była dla mnie za
wysoka. Byle czego nie chciałem kupować, mi w zupełności 15" wystarcza.
Tobie też polecam, mają racje Ci co mówią że 17" za mała dla 1280x1024.
Idealny jest 18" lub 19".

Pozdrawiam Paweł S.